Servisní zásah pomocí vzdálené správy

Služba Vzdálená pomoc umožňuje servisní zásah na počítači uživatele vzdáleně pomocí aplikace AnyDesk. Jedná se o plně zabezpečený přístup pomocí jednorázově spustitelné aplikace na straně klienta (není nutné nic instalovat).Program AnyDesk přímo ke stažení. Stránky programu AnyDesk zde.

Podmínkou využití služby vzdálené správy je připojení počítače zákazníka/uživatele na internet (s dostatečnou rychlostí připojení).

Co je AnyDesk?

Multi-platformní podpora

AnyDesk pracuje skrz všechna zařízení a operační systémy: Windows, macOS, iOS, Android, Linux, FreeBSD a dokonce i Raspberry Pi!

Online spolupráce

Snadno spolupracujte a komunikujte, ať už pořádáte online schůzky a prezentace nebo pracujete na stejném dokumentu z druhé strany světa.

Vestavěný přenos souborů

Jednoduše zkopírujte a vložte nebo použijte novou kartu přenosu k přenosu souborů mezi počítači.

Odlehčený

Není potřeba žádná oprávnění ani instalace. Jednoduše stáhněte soubor 3MB a jste pryč. Vyžadujete bezobslužný přístup k počítači, když jste na cestách? Žádný problém, stačí nainstalovat a nastavit heslo.

Ať je to vaše

Přizpůsobte si uživatelské rozhraní AnyDesk a poskytněte zákazníkům zážitek ze vzdálené plochy v souladu s vaší značkou.

Záznam relací

IT profesionál i uživatel, ke kterému počítači mají přístup, mohou zaznamenat každou relaci. To zvyšuje bezpečnost a je užitečné i pro účely školení.

Vlastní síť

Žádný cloud, žádný problém. Pokud potřebujete plnou kontrolu nad svými daty, nastavení vlastní Enterprise Network je snadné. Nešifrovaná data nikdy neopustí váš DMZ.